چرکنویسهای یک دهه شصتی

کلبۀ درد و دل هر که دلش آزرده ست ...

چرکنویسهای یک دهه شصتی

کلبۀ درد و دل هر که دلش آزرده ست ...

وبلاگی برای همۀ دهه شصتیا و خصوصا هزاران دوستی که کتاب چرکنویسهای یک دهه شصتی رو دانلود کردن و بارها ابراز احساسات و لطف اونا شامل حال من به عنوان یک عضو کوچک این خانوادۀ بزرگ شد.
خدمتگزار پادشاه نسل ها ...

بایگانی

تقدیم به تو ...

جادۀ غربت به سمت بی کسی          انتهای کوچه ی دلواپسی

       من نشان خود فراموشم شده            یا نشان از من نمیپرسد کسی

           ای که گفتی با قدمهای بهار               میکنی شادم به شاخه نرگسی

            خانه ام دارد مزارم میشود                  کی به فریادم، به دادم میرسی؟


         احسان قدیمی 1383

  • احسان قدیمی

نظرات  (۷)

یعنی اینکه اونا واسه من دردو دل می کنن با ارزشه!
ب خاطره این قدشونو بدونم؟
+یعنی اینکه بهم اعتماد می کنن باعث پیشرفتم می شه؟
+بله خوبه ک وبلاگ داریم...
+ نمیدونم تونستم حسمو بهتون منتقل کنم یا ن!ولی احساس می کنم نتونستم...
ولی ممنون ک اینقدر خوبین...
ولی از این ب بعد سعی می کنم پستای شادی بزارم...


اخه یه نفر ب اسم شما برای من پیام خصوصی میزاره!!!
منم دیدم ای پی شما یه چیز دیگسک چرا تغییر کرده!!!
خیلیم بد حرف میزنن ایشون ک ب جای شما کامنت میزارن!!
ادرس وبلاگو ایمیلم نمیزارن فقط با اسمتون میان برام خصوصی میزارن!
خیلی ممنون ک جواب دادین...
و ابهامات ذهنمو بر طرف کردین..

پاسخ:
خواهش میکنم ...
  • بهاره تهرانی
  • سلام 
    وبتون زیباست با تبادل لینک موافقی
    پاسخ:
    سلام، مرسی لطف دارین
    راستش من این وب رو فقط بخاطر کتابم ساختم و چندان فعالیتی توش ندارم که مخاطب چندانی جمع کنه
    با این حال ممنون 
  • بهاره تهرانی
  • باخبرم کن
    سلام اقا احسان :)
    خوشومدین:)
    +فک کردم زشت باشه اگه بخوام ازتون دعوت کنم بیاین وبم ...اخه فقط دلنوشتست و شاید از نظر خیلیا بی ارزش باشه...
    چشماتون قشنگ می بینه:)
    بازم بهم سر بزنین:)
    سلام اقا احسان خوبین؟؟:)
    من بعد یه غیبت کبری برگشتم:)
    وبلاگ بلاگفام باز اپ می شه بهم سر بزنین:)

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی